شریفی‌نیا، ده‌نمکی را متهم کرد
نوشته شده توسط : ژورنالیست

 تهیه‌کنندگی این کار را من و آقای زم بر عهده داشتیم و زمان اکران "آدم برفی" آقای ده نمکی یا می‌خواستند این فیلم را از پرده پایین بکشند یا نمی‌خواستند. به هر حال ایشان متهم‌اند و من هم جواب می‌خواهم. آخه این مسأله که کی در فیلم زن پوش باشد که نیاز به مجوز ندارد. همان طور که اگر کسی در فیلم دزدی کند نیاز به مجوز ندارد... درباره زن پوش بودن ایراد این است که فرد انگشت نما شود و... اما دیگر نباید که فیلم را روی پرده به آتش بکشند!

 

 روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: نشست مسعود ده‌نمکی و محمدرضا شریفی‌نیا کارگردان و بازیگر "اخراجی‌ها" با اهالی رسانه عصر سه‌شنبه در فرهنگسرای «رسانه» برگزار شد.

از حاشیه‌های این نشست می‌توان به صحبت‌های ده‌نمکی درباره فیلم «آدم برفی» که تهیه‌کنندگی آن را محمدرضا شریفی‌نیا برعهده داشت اشاره کرد که شریفی‌نیا در واکنش به آن گفت: تهیه‌کنندگی این کار را من و آقای زم بر عهده داشتیم و زمان اکران "آدم برفی" آقای ده نمکی یا می‌خواستند این فیلم را از پرده پایین بکشند یا نمی‌خواستند. به هر حال ایشان متهم‌اند و من هم جواب می‌خواهم. آخه این مسأله که کی در فیلم زن پوش باشد که نیاز به مجوز ندارد. همان طور که اگر کسی در فیلم دزدی کند نیاز به مجوز ندارد... درباره زن پوش بودن ایراد این است که فرد انگشت نما شود و... اما دیگر نباید که فیلم را روی پرده به آتش بکشند!

ده‌نمکی نیز در پاسخ به شریفی‌نیا گفت: بعضی سخنان را فعلا نمی‌توان بیان کرد و بعدا درباره آن صحبت می‌کنیم، تنها می‌گویم نام آقای زم برای تهیه کنندگی «آدم برفی» الان آشکار شده است و این موضوع را من آن زمان و 2 نفر دیگر فقط می‌دانستیم.




:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: